Home » Diverse » Review – Need for Speed No Limits

Nu este vorba, din pacate, de o noua editie a seriei foarte indragite de jocuri de curse de masini pentru PC sau console. Aceasta versiune se adreseaza celor care, in timpul liber, pentru amuzament si distractie, aleg alternativa smartphone-ului sau tabletei. (sursa foto: news.ea.com)

Am descoperit Need for Speed No Limits relativ recent – aproape doua saptamani – si vreau sa va spun ca efectiv “m-a prins”. Este o adaptare destul de reusita pentru mobil a unui joc similar cu NFS Underground. Chiar daca actiunea jocului se desfasoara atat in curse nocturne cat si diurne, senzatia este aceeasi: impatimitii genului il vor aprecia.

Nu cunosc exact cerintele jocului disponibil pentru Android in magazinul Google (probabil ca exista si varianta pentru iOS), vreau sa va spun ca mie imi ruleaza perfect pe un Orange Nura, un smartphone Alcatel rebranduit cu un procesor quad-core de 1,2 Ghz, 1 GB memorie RAM si spatiu de stocare de 16 GB. Ideea e ca grafica jocului e super ok, cursele sunt antrenante, iar povestea nu are acele scene care sa intrerupa gameplay-ul, cum se intampla la variantele pentru PC sau console. Toate secventele jocului sunt sub forma de dialoguri scrise.

Gameplay-ul Need for Speed No Limits se desfasoara pe doua planuri: exista modul Underground si modul Car Series. Denumirea primului spune tot: aici cursele sunt nocturne, acele curse ilegale indragite de impatimitii seriei Underground, apar si masini de politie care ingreuneaza unele curse si nivelul de dificultate creste pe masura ce avansezi. Modul Car Series ofera curse desfasurate ziua, curse legale cu concurenti din crew-urile ce isi disputa suprematia in materie de modificari de masini.

Fiecare cursa aduce recompense jucatorului: piese pentru modificari si tuning, sau banii virtuali ce pot fi folositi pentru cumpararea de astfel de piese de la “Loading docks” sau “Black Market”. In sistemul jocurilor disponibile pentru Android, la Loading docks, la anumite intervale orare se aduc transporturi gratuite de piese, pe care jucatorii le pot adauga la tuningul masinilor deblocate.

In ceea ce priveste modificarile masinilor, cele legate de performante pot fi efectuate la garaj. Aici masinile de curse detinute apar impreuna cu piesele ce pot fi modificate, existand si un sistem de stele progresiv, care odata deblocat, creste treptat performantele. Modificarile la nivel vizual pot fi facute la “ModShop” – schimbarea culorii masinii, a jantelor, eleroanelor, pragurilor, farurilor etc.

Exista de asemenea si un mod Tournament, in care cursele se desfasoara in baza unei clasificari exacte. Sistemul de ranking se bazeaza pe conectarea la un cont Google Play – in fapt si jocul necesita tot tompul conexiune la internet. Una peste alta, Need for Speed No Limits iti poate ocupa timpul si te poate distra, in acelasi timp.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>