La palavre

In concediu

Salut. Ce mai faceti?

Sa va povestesc ce am mai facut eu si cu sotia mea. Doar ce ne-am intors din saptamana de miere, o saptamana foarte frumoasa. Inainte de cununia cevila ne-am programat concediu, dar nu ne-am ales marea cum fac majoritatea ci am preferat sa mergem la munte. Un loc plin de verdeata, aer curat, fara imbulzeala, manele si lanturi de animale puse la gatul altor “animale”.

Vacanta am ales sa o petrecem in doua locuri, Plaiul Foii din zona Zarnesti si mai apoi am plecat in Poiana Brasov. In vacanta nu am plecat direct catre locul stabilit ci am zis sa plecam pe diverse trasee bine stabilite pentru a avea ce vizita si cu care sa avem amintiri frumoase, la dus am zis sa mergem pe Transalpina, un drum cu o priveliste superba, pacat ca unele portiuni sunt in lucru iar la noi muncitori se misca mai greu, construiesc un kilometru de drum int-un an.

Seara am innoptat la Sibiu, aici am descoperit un hotel foarte curat cu un personal amabil, cu toate ca hotelul era de trei stele amabilitatea si conditiile erau de cinci stele, pe paturi aveam inclusiv lenjerii horeca de la lenjerii-hotel.ro . Seara vorbeam cu sotia de norocul avut cu hotelul, ca nu am nimerit la o pensiune cum am vazut la Nea’ Marin la Antena1, va dati seama ca ar fi fost un dejastru.

Nu pot intelege cum acele pensiuni primesc autorizatie de functionare, cum clienti care merg acolo accepta acele servicii, eu personal imi ceream bani inapoi si plecam . Preferam sa dorm in masina de cat sa dorm pe lenjerii jegoase care cine stie de cand nu ar fi fost schimbate. Cum spuneam nu am avut parte de asa ceva si nici nu imi doream.

A doua zi dupa ce am vizitat Sibiul am plecat catre Plaiul Foii, Zarnesti. Acest traseu a fost facut pe Transfagarasan, Ramnicu Valcea, Campulung, Zarnesti, din Zarnesti te abati catre Plaiul Foii pe un drum forestier cam cinci km. Drumul sa stiti ca este unul bun, nu iti rupi masina cum patesti pe drumurile asfaltate. Ce lipsesc din aceste zone sunt indicatoarele.

In poiana Plaiul Foii aflata la poalele muntilor Piatra Craiului am stat patru zile, aici poti face diverse drumetii, in apropiere exista o poienita cu ciuperci frumos colorate, parca culese din povesti, din pacate nu trebuiesc atinse pentru ca sunt otravitoare. Dupa plecarea din Zarnesti am mers la Rasnov unde am vizitat cetatea ca mai apoi sa plecam catre Valea Prahovei apoi Poiana Brasov.

Din Poiana nu prea am ce sa va povestesc, aici nu ne-am prea ales bine locatia si am regretat ca nu am ales sa ramanem la poalele muntilor, la Plaiul Foii.

S-ar putea să-ți placă și...