Rataciti la pescuit

Zilele trecute am programat o partida de pescuit inpreuna cu cativa amici. Toata ziua am stat si am pregatit la bete, am facut monturi, am legat la ace, pentru a le avea gata pregatite cand ajungem pe marginea apei. Ca orice pescare avem locul nostru unde mergem, dam momeala si pregatim locul pentru pescuit. Va zic de loc pentru ca seara cand am ajuns am avut o surpriza, locul nostru fusese descoperit de niste ametiti car enu aveau treaba cu pescuitul ci mai mult cu evadatul de acasa si sa scape de neveste.

Rataciti nostri ocupasera 200 de metri de Dunare, aveau betele puse la o distanta de cinci metri unul de altul. Acum ce era de facut, mai nimic, ne-am scos si noi lansetele , le-am pregatit unele pentru crap si platica iar altele pentru somn. Am aruncat in jur de zece – doisprezece lansete, acestea erau puse bat langa bat, toate cred ca au fost puse pe 2 metri, abia aveam loc intre ele . Cam la jumatate de ora de la aruncare la noi au inceput sa treaga, clopotei din varfurile lansetelor parca nu se mai opreau.

Vecini nostri rataciti somau si se uitau cu jind la noi. Dupa ceva timp in care sigur ne-au injurat printre dinti, au venit la noi sa ne intrebe ce folosim de noi prindem peste iar ei nu, va dati seama ca nu le-am vandut chiar toate ponturile , le-am zis doar ca nada si lansetele le-am achizitionat de pe Bibanu articole de pescuit  , o firma cu articole de calitate, cu nade si momeli foarte bune doavada ca pestelui ii place si se lasa prins.

Dupa o noapte si o zi de pescuit aveam toti cosurile pline in schimb vecini nostri care isi cumparasera kilometru de Dunare s-au lasat pagubasi in arta pescuitului si au trecut pe bautura. Toata ziua unul dintre ei ne-a tampit ca arde la sarbi. Pe partea sarbeasca cineva a dat foc la iarba uscata pentru a curata un teren. Focul a fost unul controlat, in schimb betivul nu .

Pe zi a mai aparut in acea zona un timp super OK doar ca era putin suspect, de ce suspect? Pai avea 8 lansete cu mulinete in valoare de 300 de euro mulineta, toate bobinate full cu fir textil. Tipul a lansat betele dar si a trecut la pluta. Lansetele aruncate pe fund ii trageau dar el nu se sinchisea sa le scoata, poate ca nu avea habar cum sa scoata pestele. Avea o statura ca a celor de la spp sau de la serviciile secrete. Tipul era imbracat ca un soldat proaspat venit din Irak sau Afganistan.

Am stat noi si ne-am gandit cam cat ar trebui noi sa muncim si cat peste ar trebui sa prindem ca sa ne permitem sa ne cumparam macar o mulineta de 300 de euro . Si daca ne-am cumpara asa ceva sigur ar divorta sotiile noastre de noi sau cu siguranta am dormi o saptamana in masini.

Una peste alta sa lasam povestie pescaresti si sa va zic ca sunt foarte multumit de produsele oferite de Bibanul.